Septyni žaliavalgiškumo privalumai

Teksto dydis:

Septyni žaliavalgiškumo privalumai

Septyni žaliavalgiškumo privalumai
2011 liep. 7 15:49

  1. Žalias maistas: daugiau energijos

Vienas geriausių žaliavalgiškumo privalumų tai padidėjęs energijos kiekis ir grįžusi jaunystė. Žaliame maiste yra paprastųjų cukraus junginių, enzimų, maistinių medžiagų ir mineralų, kurių mūsų organizmui reikia gauti lengviausiai viršikinama forma. Kadangi mažiau energijos sunaudojama virškinimo proceso metu, valgydami žalią maistą turime daugiau energijos kitai veiklai: darbui, mankštai, t.t.

  1. Lengvesnis ir greitesnis virškinimas

Žaliame maiste yra gyvų enzimų, padedančių organizmui greičiau ir lengviau virškinti. Šie enzimai sunaikinami, kai maistas ruošiamas aukštesnėje nei 47.7 laipsnių celsijaus temperatūroje. Todėl suvalgius aukštoje temperatūroje gaminto maisto, prireikia daugiau energijos jo suvirškinimui. Tai paaiškina, kodėl po sočios vakarienės pasijuntame pavargę ir norime nusnūsti. Valgant žalią maistą virškinimas ir šalinimo procesai vyksta kur kas greičiau ir lengviau.

  1. Skaidulų gausa ir natūralus organizmo detoksikavimas

Žalias maistas natūraliu būdu detoksikuoja organizmą. Valgydami daug žalio maisto, gauname skaidulų, leidžiančių organizmui pašalinti gleives, toksinus ir susikaupusias atliekas. Valgant švarų maistą (šviežius vaisius ir daržoves), organizmas gali susitelkti ties detoksikacija vietoje to, kad susitelktų ties nesveiko, dirbtinai apdoroto, negyvo maisto virškinimu. Gera sveikata reikalauja sveikos šalinimo sistemos, o skaidulos dalyvauja šiame svarbiame procese.

  1. Greičiau netenkama nepageidaujamo svorio

Kitas puikus žaliavalgiškumo privalumas yra tas, kad galima atsikratyti nepageidaujamų kilogramų. Kodėl netenkama svorio? Ogi todėl, kad žalias maistas yra grynas, jame nėra jokių priedų, hidrogenizuoto aliejaus ir tuščių kalorijų. Žalias maistas organizmui suteikia maksimalų kiekį maistinių medžiagų ir minimaliai kalorijų. Be to, vaisiuose ir daržovėse mažai riebalų.

  1. Didesnė maistinė vertė nei apdorotame maiste

Maistas, gamintas aukštesnėje nei 47.7 laipsnių celsijaus temperatūroje netenka enzimų, maistinių medžiagų, mineralų ir vitaminų. Kaip tik todėl, žaliame maiste yra daugiau to, ko reikia jūsų organizmui.

  1. Labiau pailsėję, vadinasi mažiau mieguisti

Dar vienas žalio maisto privalumas yra tas, jog jaučiamės nebe tokie mieguisti. Valgydami didelius kiekius apdoroto maisto, sunaudojame daugiau energijos. Kaip tik todėl energijos trūkumą norisi atpirkti nors trumpu miegu. Daugelis žmonių valgydami žalią maistą ima jaustis labiau pailsėję.

  1. Lėčiau senstame

Žaliame maiste yra antioksidantų, kurie vaidina svarbią rolę šalinant senėjimo ženklus. Mokslininkai padarė išvadą, kad laisvųjų radikalų sukeltus pažeidimus sukelia oksidacija – ir tai yra ašinis senėjimo procesas.

Laisvieji radikalai sukuriami kaip pašalinis natūralios medžiagų apykaitos efektas. Laisvieji radikalai dar vadinami teršalais. Antioksidantai ir maistinės mikromedžiagos, esančios žaliame maiste (šviežiuose vaisiuose ir daržovėse) sumažina laisvųjų radikalų sukeltus pažeidimus ir taip padeda išvengti senėjimo proceso žymių.

rawfoodretaurantguide


Komentuoti

Skaitytojų komentarai (1)

robertas 2011 gruod. 13 17:29

tai kodel musu tolimi proteviai valge tik zalia maista pasendavo vos per keliasdesimt metu