Teksto dydis:

Technologijos – pacientams

Technologijos – pacientams
2016.01.19 17:19

Laikai, kai apsilankymas pas gydytoją keldavo stresą, versdavo jaustis nepatogiai, baigiasi. Pacientai Lietuvoje tampa klientais. Klientais, kurie gali rinktis medicinos paslaugas, atitinkančias jų lūkesčius. Klientais, kurie pradeda vertinti teikiamos paslaugos visumą.

Apsilankymas pas gydytoją – svarbus ir intymus bet kurio žmogaus gyvenimo momentas. Todėl natūralu, kad reikalavimai šiai paslaugai yra patys aukščiausi. Čia svarbu viskas: gydytojas, jo kompetencija, jo bendravimas su pacientu, pati gydymo įstaiga, aplinka, aptarnavimas, lokacija, galiausiai kaina. Tačiau paslauga prasideda anksčiau ir baigiasi vėliau nei peržengus gydymo įstaigos slenkstį. Šiuolaikinis pacientas tikisi daugiau, todėl vis svarbiau yra tai, kas vyksta ne gydytojo kabinete.

Patikima ir aktuali informacija padeda pasirinkti

ManoDaktaras.lt – tai paciento kelio pas gydytoją pradžia. Svetainėje struktūrizuotai ir aiškiai pateikiama pacientams aktuali informacija, kuri padeda susirasti ir pasirinkti medicinos specialistą. Lankytojai gali peržiūrėti dominančių gydytojų dosjė, kitų pacientų atsiliepimus. Kad informacija būtų patikima, gydytojus vertinti ir komentarus rašyti gali tik registruoti vartotojai, nors jų vardai bei pavardės kitiems lankytojams nerodomi. Prie atsiliepimų pateikiama informacija, kada konkretaus komentaro rašytojas lankėsi pas komentuojamą gydytoją. Tuo tarpu svetainės lankytojai gali įvertinti kiekvieną atsiliepimą, ar jis buvo informatyvus ir padėjo priimti sprendimą. Vertingiausi komentarai rodomi pirmiau – taip kiti lankytojai gauna kokybiškiausią ir patikimiausią turinį.

Papildomos funkcijos – pacientų patogumui

Susirasti ir išsirinkti tinkamą gydytoją – tik pirmas žingsnis. ManoDaktaras.lt svetainėje pateikiami gydytojų darbo kalendoriai, kuriuose galima matyti laisvus laikus ir iš karto, neatsitraukus nuo kompiuterio užsiregistruoti vizitui. Tai itin patogu, jei informacijos ieškoma vakare ar savaitgalį – nereikia laukti, kol gydymo įstaiga pradės darbą ir bus galima paskambinti telefonu. Be to, visa su vizitu susijusi informacija atsiunčiama el. paštu, o 24 val. iki vizito – ir SMS žinutė su priminimu.

Nuo šiol pacientai, prisijungę prie savo asmeninės paskyros ManoDaktaras.lt, gali dar daugiau:

  • matyti savo būsimus vizitus,
  • vizitų istoriją,
  • gali internetu atšaukti arba
  • koreguoti savo vizitus,
  • susidaryti savo gydytojų sąrašą,
  • gydytojui nusiųsti su vizitu susijusią medžiagą (fotografiją ar dokumentą).

Tikslas – nauja pacientų patirtis

Jau dabar amerikiečiai prognozuoja, kad iki 2019 metų pabaigos du trečdaliai visų registracijų JAV pas medicinos specialistus bus akliekama internetu. Akivaizdu, kad medicinos paslaugų sektorius modernėja ir labai stipriai orientuojasi į galutinį vartotoją – pacientą. ManoDaktaras.lt yra šios pasaulinės tendencijos ambasadorius Lietuvoje.

ManoDaktaras.lt tikslas – kurti visiškai naują pacientų patirtį, pasiūlyti laiką taupančius, vertę kuriančius sprendimus ir padėti pacientams jaustis užtikrintai kiekviename medicininės paslaugos gavimo žingsnyje.

ManoDaktaras.lt – pirmoji Lietuvoje registracijos pas privatų gydytoją sistema. 2014 metais įmonė pritraukė rizikos kapitalo fondo „Practica Capital“ investiciją. „Practica Capital“ administruoja pagal JEREMIE iniciatyvą įsteigtą ankstyvosios stadijos rizikos kapitalo fondą „Practica Seed Capital“ ir rizikos kapitalo fondą „Practica Venture Capital“.

ManoDaktaras.lt paslaugomis naudojasi privačios gydymo įstaigos visoje Lietuvoje nuo privačių kabinetų iki didelių klinikų. Tarp jų – „Medicinos diagnostikos ir gydymo centras“, „Kardiolita“, „AND klinika“, „Unomeda“ ir kitos.